duminică, 6 mai 2012

trei foi

am trei foi pe care scriu.
prima e plina cu tine.
a doua e pentru tine.
a treia e despre tine.

mai intai am invatat sa fug,
sa-mi las raiul si sa evadez in tine.
pentru asta mi-am adunat toate cele ce-au fost
si ti le-am explicat pas cu pas.
tu mi-ai desenat un trup,
doua maini inlantuite
si o imbratisare.
apoi mi-ai spus simplu:
stii, nu existi!

apoi am invatat sa vorbesc
despre viata, in toate culorile.
am inceput sa caut cantari
care sa-ti spuna ce simt,
sa-mi descrie furia,
arta de a iubi
si obsesia.
tu ai umplut o pagina cu albastru,
mi-ai spus niste secrete,
m-ai rugat sa raman
si-ai tacut.

in sfarsit, am inceput sa te privesc.
ti-am spus ca locuiesc intr-un turn,
ca-s alba si subtire,
ca-s prea inalta si prea singura,
ca vin de pe alta planeta.
intre timp ai plecat
sa ma uiti,
sa ma rogi,
sa ma iubesti.

imi iau foile si le asez intr-un caiet.
cum sa-l numesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu